top of page

קסם בלימודי הגיאומטריה

לכיתות ז-יא

ל-FullProof יש את הפתרון המושלם שיסייע לך בשיעורי הגאומטריה

05 copy.jpg

מה הבעיה?

האתגרים המרכזיים שניצבים בפני התלמידים והמורים:

  • קושי בהתמודדות עצמאית עם תרגילים

  • קושי בכתיבה פורמלית בעת פתרון הוכחות

  • תהליכי בדיקה ומשוב ארוכים וסיזיפיים

FullProof היא התוכנית היחידה

שנותנת מענה מלא לאתגרי ההוראה בתחום הגאומטריה

לא מאמינים? תבדקו אותנו

פול פרוף

FullProof במספרים

פול פרוף
04.png
03.png

יחידות הוראה מוכנות המכסות את כל תוכנית הלימודים

מענה לשונות הלומדים באמצעות דוחות שיסייעו לך לאתר קשיים בזמן אמת

הדרכה וליווי לאורך כל השנה

מעל 500 מורות ומורים כבר מלמדים עם FullProof ומדווחים על שינוי ניכר באופן הלמידה ובביצועי התלמידים

נוי אבוטבול, מורה 

ביה"ס כרמל זבולון, קיבוץ יגור

"עבדתי עם המערכת בכיתות  י ו-יא, עם תלמידים מהחינוך הרגיל ומהחינוך המיוחד (כבדי שמיעה וחירשים).
ההתקדמות של התלמידים בעקבות השימוש במערכת הייתה ניכרת כבר בשבועות הראשונים, הם נהיו יעילים יותר, ממוקדים יותר, ואפילו זכרו טוב יותר את המשפטים.
התוכנית עזרה להם בכתיבה, בארגון ובהבנת הלוגיקה הבסיסית.
מעבר לכך, המערכת עוזרת מאוד למורה בבדיקת ההוכחות ובמיפוי התלמידים. היא יעילה בשימוש עם תלמידים בכיתות הטרוגניות ובחינוך המיוחד מעצם היכולת של כל תלמיד להתקדם בקצב שלו, ולפתור בעיות ברמתו.
התוספים שנוספו למערכת במהלך השנים הקלו על התלמידים ועל המורים והפכו את לימודי הגאומטריה למשמעותיים יותר ומהנים יותר".

תמיר קלע, מורה

ביה"ס הכפר הירוק, כפר סבא

"התלמידים ביצעו את רוב ההתנסות שלהם במערכת באופן עצמאי בבית, עם משימות שהם קיבלו ממני. ההקנייה הראשונה הייתה בכיתה או בחדר מחשבים או בכיתה עם מקרן על הלוח. הילדים התרגלו למערכת מהר מאוד. לפעמים היו קשיים טכניים. רמת הלמידה וההבנה למשל איך כותבים הוכחה, השתפרה משמעותית. התלמידים יכלו להתקדם בקצב שלהם למשימות קשות יותר או לחזור על משימות שלא הצליחו לפתור. את התלמידים שלא מבצעים משימות ניתן לאתר באופן מיידי, מה  שלא אפשרי בדרך אחרת. אני מרגיש שתלמידים מופנמים ורגישים זה עושה טוב ומשפר את הביטחון העצמי שלהם כי הם חווים יותר הצלחות".

אתי סונסינו, רכזת

ביה״ס עירוני פסגת זאב, ירושלים

"התוכנית סייעה מאוד הן לתלמיד והן למורה. התלמיד - יכול היה לתקן את עצמו לפי המשוב שקיבל או להשתמש ברמז שניתן לו.
המורה - נעזר בכדי להציג הוכחות של תלמידים וללמוד על מצב ההבנה של תלמידי הכיתה (כל תלמיד בנפרד ומצב הכיתה באופן כללי)
המערכת מאפשרת למידה מטעויות, ניהול דיון בכיתה וכן עבודה גמישה (בכיתה ובבית). העבודה  עם FullProof תרמה לתלמיד לפיתוח בטחון ועצמאות בבניית הוכחות. המענה המיידי, הרמזים, הציון - נתנו לתלמידים מוטיבציה לנסות לפתור גם בעת קושי.

במשוב של סוף השנה התלמידים העידו כי המערכת תרמה להם רבות בלמידה ובהבנה. הם אהבו מאוד להשתמש בה בעת ביצוע המשימות הן בכיתה והן בבית, באופן עצמאי".
 

מורים משתפים

bottom of page